Sunday, October 25, 2009

4 langkah kuatkan wireless connection di komputer anda SEPANJANG MASA!

Bagaimana kita boleh kuatkan wireless connection ke komputer, mengelakkan dari putus pastu conect balik... kadang-kadang ada connection tapi tak boleh access internet.. Disini, 4 langkah menguatkan wireless conection di komputer anda tidak akan anda jumpa kerana semuanya tipu belaka.... Hanya untuk hari ini aku membuat penipuan ini untuk mengetest tips blogging yang aku jumpa skali lagi di http://jejaktrend.blogspot.com/. Skali lagi tengkiu kepada Eldy untuk info berguna ni~
Ianya berkaitan cara menulis tajuk entry yang pasti orang akan buka.. Di bawah ini merupakan teknik tersebut...

1. Memaparkan kontrastMichael Jackson dan rambutnya (Rambut Michael Jackson terbakar)

2. Jangan ikut style berita(Seorang pelajar sekolah didapati merogol ..) Dia perlu dipenjara 100 tahun


3. Berbentuk tanya balikSiapa kemukakan idea PPSMI ? (Datuk xxx cadangkan agar ..)


4. Point yang hidupOh yeah !! Dia balas sms gua (dia akhirnya membalas saya)


5. Merangkumi idea kontent(Mengelakkan xxx ketika mengawan) 5 perkara perlu tahu ketika mengawan

p/s: Aku nk tau sape orang pertama yang tertipu dengan entry ni... hehehehe! SORRYYYYY!!!!!!

8 Comentários:

♥..:amore:..♥ said...

oh tidak!!!!!!!!!!!!!
aku tertipu....
adoi yaiiiiiii

Asyraff Zulkifli said...

arrgghhhhh~!!!! takziahh.... aku tak sangka plak ko yang 1st kena. aku target orang lain..

♥..:amore:..♥ said...

cettt...
xpsl2 aku jd mgsa ko yg first...
silp tym lak aku masuk cni..
WARggggg

S.G.K = said...

mcm mane kamu wat banner ya??nak gak cmgtuh..hehe

Asyraff Zulkifli said...

haha, sory ayza~ not ur luck maybe... hye si katak~ cemana buat banner ek? simple je.. juz buat 1 gambar pastu masukkan html code.. simple kan? actually xla sesimple tu.. huhu!

mOOn said...

Aku selalu mengaplikasi nye. Tulis la tajuk entri yang kotor2 sket tp isi takde kaitan langsung. Pasti ramai yang bukak. hahaha.

Asyraff Zulkifli said...

yeah, aku tau tu... aku pon slalu terkena ngan tajuk2 lucah~ hahaha!

Eldy Voon said...

hahahaha ~ bro mungkin miss copy bahagian paling penting entri gua iaitu : jgn menipu org dgn mencoret tajuk yg x berkaitan dgn entri..

ps: tapi entri ini bagus la sebab ade feel entertainment skit .. nice job !

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Asyraff's Blog © 2008. Template by Asyraff.

TOPO