Saturday, November 7, 2009

Kesian Nik Aziz.. Part 2


Rusuhan yang berlaku sebelum ni..

Haa, kali ni dah ada kerusi terbakar... Game dah habis, Kelantan dapat sebijik gol last minit. Kesian aku tengok mamat padam api tu, tetiba je kena botol plastik atas kepala. kalau tak silap botol air Sprite kot, kaler hijau.
Tapi lagi kesian kat Nik Aziz. Malu dia, semua sebab perangai penyokong Kelantan. NO MANNER at all! Sepatutnya diorang sabar, bagi sokongan. Ni tak, minit ke 60 dah mula tinggal stadium. Tak cukup lagi, bakar plak benda awam.. Haloo, game ada lagi 30 minit, tu tak masuk lagi masa tambahan. Macam2 boley jadi. Minit ke 90 pon Indraputra bley score gol lagi. Aku rasa kalau pengokong tak buat hal, bley la pemain Kelantan tumpu perhatian sket. at least draw pon jadi la.. Penyokong punya pasal, satu negeri buruk nama. PENYOKONG YANG BODOH!


Reaksi Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat (kes sebelum ini)

"Saya dukacita dan malu dengan rakyat Kelantan"

2 Comentários:

kotak hati said...

yeay...ns menang.i loike!!

Niijiusan said...

bodoh pnye penyokong..

Post a Comment

Asyraff's Blog © 2008. Template by Asyraff.

TOPO