Saturday, October 17, 2009

Blog Aimi Berwajah Baru!



Memandangkan blog si Darling pakai template tak lawa, pastu susah lak nak send comment, aku paksa dia tukar template baru. Tapi, last2 aku sendiri kena buatkan untuk Aimi.. Aku tanya dia nak cemana? Aimi cakap nak yang cute, ada cartoon cumel2... Aku bagi cadangan kat dia, tapi dia nak satu template tu.. Pastu semua template aku tunjuk kena reject, xcute katanya... Template yang dia nak tu pon bukan lawa sangat.. hehe... Last2, diam2 aku buat template sendiri (actually edit template amek kat tenet je).. Aku letak muka Aimi kat blog tu.. Tak tau la apa dia nak comment. Kalau dia cakap tak cute jugak aku tak tau nak kata apa dah. Then aku tambah skali ngan gambar Aimi n d Geng (POWER ROOT RANGERS). Kenapa? Sebab Aimi sayang sangat kat diorang... Ntah2 lebih dari sayang aku.. (err...). Rasanya tak kot~
Ok, untuk korang yang mana belom sedar kewujudan blog Aimi, boleh la melayari ke blog beliau disini ye...

8 Comentários:

♥..:amore:..♥ said...

wah....cute r.....rajin ko wt kn utk awek..gud2...tulun menulun is the best way in relationship...:)

pas nih ley aku mnta tulun ko wt kn utk aku lak..kwn2 pnya psl....hak3...:p

Aimi Fadlini said...

shumel~!!!!sayang baby!sayang sangat~!i sayang my fren 2..it's difrent la...dun wori..my bff xde guy pon..

Asyraff Zulkifli said...

Honeyza:nk mintak tlg buat apa? ko lagi terer kan? hehehe...

Aimi: i pon sayang sangat kat u~

U.Y.A said...

buat kn satu tuk saya ler???plzzzz

Anonymous said...

acap,aku baru tahu aimi ada belog.neway,nice belog.bolehlah aku upah ko untuk mencantekkan belog aku nanti kan? eh,boleh ke?

Asyraff Zulkifli said...

To Ya&Ya

Uya: hehe, ada upah x?
Aya: ko pnye blog dh cantek la.. nk edit lagi? nk edit senang je, nk cari idea yang susah...

♥..:amore:..♥ said...

aku sokg kata2 ko acap...nk edit sng...b=nk cr idea sush...kdg2 per dlm kepala x terkeluar per yg kita wt..(phm ke aku ckp ek??he..)

aku nk kene study lebey psl edit mengedit pic..hak3..

Asyraff Zulkifli said...

haa.. betol betoll betolll... aku paham~ tambah2 kalau xkreatif macam aku. kadang2 fikir design camtu dh lawa, tapi bila dh siap, tak lawa plak... kadang2 design yang xpenah fikir, tetiba je terhasil secara kebetulan.. yang plak yang jadi lawa.. paham ke apa aku cakap nh ayza?

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Asyraff's Blog © 2008. Template by Asyraff.

TOPO