Sunday, February 8, 2009

Kemaman Kopitiam

Pada suatu hari yg indah dan agak menyedihkan(sebab dh nk balik penang meninggalkan makwe yg cumel di Pahang), kitorang beramai2 (6 orang je sebenarnya) pegi ke Kemaman Kopitiam untuk bersuke2. Lepas makan, aku pon pegi la bayar. Tersedak hampir termuntah gak aku ngan price kat Kopitiam tu. Tak sangka plak harga lebih kurang hotel. huhu... Tengok la bill yg aku dapat ni;


Yup, itu la harga yg aku bayar. Walaupun xde masalah nk membayar, tapi terkejut gak la. hehe, next time nk makan kena tanya price... yeah~!
Nak tengok cemana rupa Kemanan Kopitiam ni?

http://www.kemamankopitiam.com/

6 Comentários:

azlainie said...

acap...aku pun turut terkujat tatkala melihat bill 2...x worth it..mknn bese jer...tp mhl giler

Beach Boy's Expressoon... said...

salah kire tu...tgk mee myanmar 2x padahal kite mkn semangkuk je...pastu nasi lemak lauk pun 2x...pdahal sepinggan je..btul x kwn2???

Niijiusan said...

2 tu untuk nasi lemak spesel la brader...

Beach Boy's Expressoon... said...

ohhh yeke hehe

kotak hati said...

the building is so nice and classic la.acap...slamat berblog.aku akan slaloo membaca blog kamoo..sangat suke hati

Niijiusan said...

jgn terpedaya wahai aya... dalam pic memang lawa. btw, tq, slamat melawat blog saye~!

Post a Comment

Asyraff's Blog © 2008. Template by Asyraff.

TOPO