Saturday, February 28, 2009

Review aku: korang patut tengok!

TAHNIAH! harini ada gambar untuk kamoo semua tatap ngan gembiranye. harini ngan happynye aku gi mengushar2 movie menarik di GSC Sunway Carnival Mall. walaupon kesuntukan wang saku dan wang akaun aku tetap menabahkan diri kerna tahap pressure pada medula oblongata aku hampir mencapai klimaksnya~ aku perlukan hiburan sensasi dan terkini bagi melepaskan napsu aku yg membuak2 ini...


ada 4 movies kt situ, yg mana aku pilih? sure korang tau pnye.. sudah semestinya STREET FIGHTER: THE LEGEND OF CHUN LI. dh lama tunggu cite nh, aku gle tol ngan game nh time kecik. setelah berbaris sepanjang 13.298 meter, aku berjaya mendapatkan tiket. seterusnya, aku mendapatkan secawan milo ais(walaupon dok boikot tapi napsuku mengatasi keimanan...) serta hot dog (disahkan halal oleh jabatan agama).. tepat jam 1.56 petang, aku berangkat masuk dan dengan debaran keexcitedan aku untuk menonton filem tersebut. setelah tammmmmat je pada jam lebih kurang 4 petang, aku berjaya mengenalpasti beberapa babak untuk diberikan penghargaan dan pujian tertinggi..:

1. Part tembak menembak - hebat! dasat! kagum! hairan! pelik! ajaib! peluru xpenah habis, xde sorang pon yg reload. hero juz pakai tshirt ngan jaket, xde bulletproof vest. orang2 berpenaran kecik a.k.a pak pacak plak pakai lengkap skali ngan kevlar. walaupon senapang pak pacak lebih canggih, hero tetap menang pertandingan menembak orang paling banyak mati.
2. aksi2 ganas terlampau seperti babak cium secara mendadak tanpa memberi salam, menutup lampu serta dilakukan didalam kereta.. turut terlibat ngan babak membuka baju nampak dada dan perut.. i like~ part ganas memang best..
3. kepentingan dwibahasa - mereka boleh bercakap dalam bahasa cina thai dan english... hebat! dengan keunggulan yg terdapat pada mereka, mereka boleh mengejar penjenayah keserata dunia..
4. watak hero yg xkan mati walaupon ditembak ngan pelancar roket pada jarak 50 meter.
5. aksi bereffect ganas yg hebat! mengeluarkan aura terapi melalui tangan...
6. latihan mencari objek dalam gelap yg best, sesuai untuk orang yg berkahwin, mengesan objek melalui bunyi.
7. aku xkenal ko, ko xkenal aku, xpenah jumpa dan xpenah cam muka tapi kite saling tau nama masing2..
8. aksi gentleman mr bison terhadap kanak2 wajar diberi pujian. kesabaran menahan napsu membunuh selama beberapa tahun semata2 untuk membunuh sorang bapak yg xberdosa(kononnye tapi dh berat dh sebenarnye bahu kiri tu) di hadapan sorang anak yg seksi dan cun.
9. moto best!!! aku laing suke part nh, mantap!
10. sorang yg ada moto besar, rumah besar, barang pon besar tapi xde duit besar dan jugak duit kecik a.k.a xde duit langsung..
11. aksi tigershow yg membunuh penonton~ wow..
12. balrog yg xpandai bertinju amatlah menggeletek perut.. nasib baik bukan perut cam E Honda..
13. Vega rupa2 seorang penyanyi sensasi! aku baru tau!!!
14. rupenye kete api bley dipandu perlahan mengikut kawasan.
15. sorang lesbian suke tengok bontot orang rupenye...
16. lesbian melepaskan napsu ngan menghentak2 kepala didinding tandas disco. ummm, memang aksi seks terlampau..
17. kepada bakal2 bapa sila amek perhatian, anda boleh membantu kelahiran bayi dari perut seksi isteri anda dengan memasukkan tangan melalui pusat dan perlu dilakukan didalam gau yg berlilin dan adalah wajib bercium2 sebelum itu dan berpakaian seksisss..

banyak lagi sebenarnye anugerah aku nk bagi kt diorang nh tapi xcukup masa nk tulis. gambar2 lain dok tunggu turn nk ditayangkan. kesimpulannye aku memang kuciwe sangat2 ngan cite nh... haha, mana watak KEN? RYU? DELSIM? BLANKA? GUILE? CAMEY? mane mereka2 sume itu??? arrrghhhhhhhhhh!!!!!!!! dengan kekecewaan itu aku bergerak meninggalkan panggung dengan mengharap filem Dragonball: Goku Pelik bakal mengubat duka..

destinasi seterusnye ialah ISLAND RED CAFE... cam biasa makan chicken maryland ngan apple juice FREEEEEE~!!!


Sumenye bertujuan untuk mengumpul tenaga untuk aktiviti seterusnye iaitu berlagak shopping! yeah, acara ini memang best... tengok jela apa kitorang plan nk beli.. plan


yeah, jom pilih goggle! nk gi redang kena la prepare, pilih yg best. tengok price pon bley tahan, kaler hijau tu baru RM23.50...


haa, pastu pilih baju plak. fuh, hun, kalau u pakai yg belang ngan skirt tu, memang.... grr! (xmampu diucapkan ngan kata2 kerna mulut ternganga dalam fantasi nakal seorang lelaki kacak)... jage2 kang hanyut ngan ombak, i plak kene cover untuk u~
ada lagi bikini2 seksi n cumel nk tayang kt sini tapi time nk amek gambar tu, ada plak promoter cun dok usha2 pelik.. kerna takut ditekel, aku pon blah.


haa, untuk korang2(+aku) yg xtau berenang, kita ada option yg cute gitu.... pilih je yg mana berkenan.. awe, aku tau ko suke yg biru! aku nk buaya darat kaler hijau! hunny, u share ngan i k, kalau takut jatuh peluk je i.. i xkesah~

pastu aku pon balik dalam hujan yg lebat... habis basah dan kelihatan seksi sepanjang perjalanan.

nota penting: mengapa aku begitu noty malam ini? hormon ku xstabil agaknye... xpe, aku lelaki, xjadi masalah.

5 Comentários:

Roy Roches said...

wah...abg roy nk ikut gak g redang....nk tau x syhhhh....awe dh ade bf skang hua3

mOOn said...

acapan! anda ok ke? horman dah stabil blom? Klo blom anda di nasihatkan bepuasa yee!!

Asyraff Zulkifli said...

umm... hormon i? i peod la...

Roy Roches said...

peyod tu ape????comelnye hehe

Asyraff Zulkifli said...

owh, peyod tu sejenis arnab..

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Asyraff's Blog © 2008. Template by Asyraff.

TOPO