Wednesday, April 15, 2009

Awak tak sepatutnye single, tapi nape awak still single? awak single tak?


Yeah, aku skang memang agak angau ngan kes2 cinta nh.. jgn komen pape, dh almost 4 bulan xjumpa si dia.. tapi masih belom mencapai tahap gersang ye encik2 dan cik2 sekalian. ok, seperti mana yang korang nampak banner purple yang cute kt blog aku tu yang macam nh:



ni adalah banner dari website Panduan Cinta. e-book ini ditulis oleh saudara RidzuanRichie, seorang Internet Marketer yang bagi aku memang sorang yang Otai. buku ni ditulis berdasarkan pengalaman putus cinta beliau sendiri serta berdasarkan beberapa sumber lain.. e-book ni memang comel ngan grafik yang cute kat dalam. aku baru beli e-book ni semalam dan aku enjoy baca walaupon aku sorang lelaki. haha, aku baca bukan untuk tekel laki ye... Korang malas nak baca review aku panjang2? dapatkan 2 Bab awal Panduan Cinta Secara PERCUMA! cemana? clikc je banner tu...

amaran keras:
E-BOOK INI BUKAN UNTUK SORANG GAY MENEKEL LELAKI IDAMAN MEREKA!

part yang aku suka ialah penekanan beliau terhadap Law Of Attraction. apa itu law of attraction? tengok video ni:

Apa yang korang dapat dengan E-book ni?

Di dalam e-book ini, penulis iaitu Dr. Cinta akan menjelaskan kepada korang:

  • Apakah sebenarnya cinta sehingga ramai manusia dahagakannya dan hebatkah cinta sehingga ramai orang rebah tanpannya?
  • Mendedahkan 4 rahsia besar yang jarang pasangan bahagia dedahkan untuk mencari cinta sejati sehingga ke akhir hayat!
  • Korang juga akan menyelami dan memahami lelaki yang bakal menjadi teman hidup korang dari segi naluri, kehendak, emosi dan perwatakkan!
  • Apakah pakaian dan penampilan yang sangat sangat disukai oleh lelaki yang sebelum ini korang langsung tidak mengetahuinya! Supaya korang-korang tidak kelihatan seperti Ugly Betty!
  • Korang juga akan didedahkan dengan beberapa tempat yang sangat mudah untuk awak menemui bakal teman lelaki korang!
Komen dari aku, e-book ni bukan saja sesuai untuk gadis2 dan anak2 dara ataupon janda2 yang single, tetapi juga yang sudah kapel untuk mengelakkan mereka kembali single~! tips2 yang menarik padat didalam.

untuk korang yang berminat nak baca, boleh click banner2 yang ada di blog ni atau pun click di sini



NANTI DULU! jangan click lagi..... baca review sampai habis dulu. harga untuk e-book 56 muka surat ni cuma RM20.00 sahaja! tu je ke? tak la, korang mesti dapat bonus.. apa plak bonus2nye?

E-book 10 "Tanda Lelaki Menduakan Awak!" serta "50 Movie Romantik Terbaik"


korang dah buat sume teknik2 tu tapi still ada masalah? RidzuanRichie akan membantu anda secara online! "Bantuan Melalui YM!"


Korang jugak akan mendapat 30 Days money back GUARANTEE! sekali lagi nak announce, harga e-book ini cuma RM20.00.. tapi berkemungkinan akan dinaikkan lagi memandangkan demand yang tinggi. kalau korang still ragu2 ngan e-book ni, skali lagi nk cakap, korang boleh dapatkan preview 2 Bab Awal secara PERCUMA!

dan kalau korang berminat dan mula2 rasa cam nak kawin gitu, boleh dapatkan e-book MasKahwin Yang Hilang di sini ye.... RM20.00 gak.... atau boley tengok review aku kat SINI.




p/s: Slamat Bercinta Semua! Kepada yang dh kapel tu, semoga berjaya ke jinjang pelamin. ataupon at least bertunang la. dan korang2 yang terbaca atau memang suke baca blog nh, doa2kan la aku ek.. aminnnn......~

3 Comentários:

meza said...

aku ok dh kot. mlas la nk baca.
hehe.
ye, aku doakan smoga ko berjaya ke jinjang pelamin.
doakan utk aku jugak.

Anonymous said...

aku sepatutnye dah kawen tp x kawen lg? bley tlg x? curik duit kat maybank then support my wedding ... ngeee

Asyraff Zulkifli said...

kalau boley curik, dh lama aku buat kenduri besar-besaran... better ko gi jual gula2 kapas.

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Asyraff's Blog © 2008. Template by Asyraff.

TOPO